Sabtu, 20 Februari 2016

Kedai Roti dan Kek Kluang


Assalammualaikum dan salam sejahtera... nak cari kedai roti dan kek kepunyaan melayu/islam dikluang? ini lah dia kedai saya. Lokasi yg mudah dicari. Taman Suria, Jalan ke Niyor dan Paloh. Ada signboard Suzil iaitu sempena nama saya. dah registered tau.




Kedai saya berkonsepkan bakery n cafe. Boleh makan dan minum, sejuk n panas. Ada 20 buah kerusi dan beberapa meja. Cukup untuk bawa kawan kawan dan keluarga minum pagi, petang @ malam. Ada bun bulat bakar tau..dengan mentega yang cair dan kaya yg sangat osem.




Ada juga berbagai pilihan roti yang sedap dan evergreen. Cuma perlu tepuk perut, tanya selera. Saya berusaha untuk menambah pilihan produk yang hebat dan berkualiti.





Ini adalah antara produk killer saya dan sentiasa ada permintaan yang tinggi. Sangat sedap, besar dan harga? sangat berpatutan.Cuma RM2.50 untuk roti kacang bunga saya yang sebesar pinggan makan !!





Roti sarang lebah, dari mula diperkenalkan, hingga sekarang, produk ini masih bersama saya. Sos butterscotch yang sedap dan roti yang lembut, membuatkan gandingan ini sangat luarbiasa. cuma RM5.00 satu set. 






Roti roti panas dari oven. Sekitar jam 12 tghari,... roti panas mula dikeluarkan dari oven. boleh bli terus kalau nak rasa bagaimana hebatnya rasa roti ketika masih panas. Nak pengalaman ini.. datang lah dan jangan lupa tanya "ada roti panas ??





Bukan setakat roti aje, biskut  dan cheesetat pon kami buat. Cuba tengok, betapa segarnya biskut biskut ini. Tanpa pengawit dan perasa tiruan. semua yang terbaik kami persembahkan untuk anda menikmatinya.





Ada banyak pilihan cheesetat kami, blueberry, strawberry, coklat dan juga oren.. inilah rasa dan gandingan hebat untuk cheesetat. 





Akhir sekali, mestilah himpunan dan koleksi kek kek hebat kami. setiap satunya adalah "Masterpiece" sebab kami memunyai idea hebat setiap hari dalam menghias kek. (maaf, puji sendiri)



Selamat datang kami ucapkan dan selamat menikmati  pilihan mata dan hati.. adioss

Tiada ulasan:

PENGAMBILAN PELATIH INDUSTRI (INTERN)

 Kami sedia menerima Pelatih Industri (Intern) dalam bidang Bakeri - Peluang pekerjaan dengan kami - Mempelajari teknik membuat berbagai jen...